Jag presenterar: MOSHI – Den lilla draken

Jag har haft influensan from hell… Börjar så smått återta min forna form och jag har väl aldrig längtat så mycket efter mig själv!

Här kommer nu Moshi, som utlovat. En liten drake jag skrivit om, där barnen hjälper till att leta efter saker. Moshi berättas på en Sagoteater, vilket är en gammal japansk tradition. Jag har samarbetat med Pazu-Playfurniture Design, som bland annat utvecklat en Sagoteater. Hiromi Ballantyne är kvinnan bakom min favoritprodukt just nu.

3 responses to “Jag presenterar: MOSHI – Den lilla draken”

  1. Maria E. says :

    Söt drake och kul med sagoteatern! Gillar särskilt mjölkmustaschen.😀

  2. Lena says :

    Tack Maria!

  3. Lotta B says :

    Den är ju så supersöt😀

Leave a Reply

