Los Formos casa!

Jag bor på Solens och Vindarnas ö… vem kom på det? Jag vill ha pengarna tillbaka.

Har varit iväg en stund, hoppas att det är någon som märkt det… och kanske saknat mig lite, lite grand?

Tillbaka på ön!

3 responses to “Los Formos casa!”

  1. Eva says :

    Jag har Saknat dig! Både här och i hemmet! En till tavla jag vill ha! -kanske till Siri…

  2. Maria E. says :

    Kul att du är tillbaka!🙂

  3. Lena says :

    Tack Eva och Maria! Hoppas att ni haft det bra också. Maria, du har väl åkt jorden runt?🙂

Leave a Reply

