Bokmärken

Fått mina fina bokmärken från Illustratörcentrum! Så här blev dom. Jag är nöjd.

Är inte kompis med min lilla poster som ska komma snart. Är det inte meningen att det ska bli någon? Har svårt att välja motiv, och har jag valt så är det något som blir fel på vägen. Senast upptäckte jag ett streck på provutskriften som inte skulle vara där. Så är jag i mitt dilemma igen, ska jag inte ta ett annat motiv? Har ni några förslag?

En fundering till jag har är att blogga på engelska istället… så bli inte oroliga om det plötsligt inte står på modersmålet längre!!

3 responses to “Bokmärken”

  1. Lena says :

    Tack!

  2. Maria E. says :

    Tjusigt! Gillar kombinationen rosa och orange. NICE!

Leave a Reply

