I really, really want to move my couch.

I tried to refurnish by myself… With a bad back, that’s not a very good move. I gave up. And came up with theese ideas for clothes instead.

The sun is shining and I want to look out the window instead of staring at the TV! Come home husband. Help me move the couch!

klader_4

Tags: , ,

11 responses to “I really, really want to move my couch.”

  1. Maria says :

    Hej!
    Så snyggt! Ska de produceras någonstans?

    • Lena says :

      Maria: I wish. Så är det inte utan jag bara leker lite med idén. Tycker att det är roligt. Men man vet aldrig!🙂 Jag kan ju ingenting om att sy heller så jag kan knappast göra det själv ens en gång…

  2. Judie says :

    Glöm bara inte vuxenstorlekar för oss förvuxna barn!!

  3. jessica says :

    Woho! En supersnygg kollektion. Do it. Jag vill ha sådan brallor också, perfekta träningsbyxor!

  4. Helena says :

    Vore helt underbart att få se dessa plagg i produktion!
    Sälj ideerna till något företag/klädmärke som redan är etablerat vetja!😉 Så kan de ha en exklusiv serie “By Lena” i befintliga kollektionen!

  5. Maria E. says :

    Superfina! Gillar giraffen mest.🙂 Och byxorna ser supersköna ut…

  6. Madelene says :

    Åh, jag skulle vilja ha en sån tröja, men jag gissar att de bara kommer finnas i barnstorlekar?😦

    • Lena says :

      Madelene, OM det finns någon skulle vilja producera dessa så ska jag se till att de finn i vuxenstorlekar också! Banne mej.

Leave a Reply

