Skynda, skynda! / Hurry, hurry!

Idag lottar signerat.se ut min djungelposter i sin kalender! Skynda, skynda. Det är bara idag! Nu vill jag att huset ska fyllas med lukten av pepparkakor och lussebullar och någon liten dam (jag vet inte varför jag föreställer mig just det) som kommer hit och STÄDAR. Snart folket, är det jul…

Today you can win my jungle poster at signerat.se. Check out their advent calendar!

Tags: , , ,

5 responses to “Skynda, skynda! / Hurry, hurry!”

  1. Judie says :

    Att anlita städhjälp är den bästa julklappen, f-dagspresent, morsdagpresent, bröllopspresent man kan tänka sig. REKOMMENDERAS!!

  2. Maria E. says :

    Hej Lena! Vilket fint snöfall!🙂 Du har väl inte missat den nya säsongen av Project Runway som började i söndags kl. 19 på TV3? Lovar gott! /Maria

  3. Maria E. says :

    Missade du gårdagens avsnitt också?

Leave a Reply

