Nu är Lucia välkommen!/We are ready for you Lucia!

Nu är jag helt slut. Genom ett mirakel visade det sig att min deadline inte var så tidig som jag trodde och tyckte då att jag fick MASSOR av tid över! Träna, 2 satser lussebullar, slå in paket, städa, hjälpa en vän med layout… allt dettta på några timmar. Nu kom jag på att jag missat en deadline som jag glömt bort och har visst en i morgon också… Energin tog plötsligt slut. Men oj vad vi är redo för söndagens Lucia nu!

I’m done. I found out that I had some sparetime and wanted to do as much housework I could! Including work out and wrapping gifts. Just now I realized that I’ve missed a deadline and have one tomorrow. Back to work. But we are sure ready for Lucia on sunday!

Tags: ,

6 responses to “Nu är Lucia välkommen!/We are ready for you Lucia!”

  1. RobinEmilie says :

    Hejhej!
    Tyckte att bullarna på bilden (med pärlsockret) såg riktigt smarriga ut, vad är det för slags bullar?😛

    /RobinEmilie

    • Lena says :

      Det är vanliga lussebullar med socker på. Jag är för lat att snurra och här finns dom som ogillar russin! Jag kan maila dig recept om du vill🙂

  2. Maria says :

    Det är detta med planeringen. Ibland så är det som om man har turbofart och hinner allting och sedan så orkar man plötsligt inget. Kan det vara hormonerna?? =)

    • Lena says :

      Det är säkert hormonerna, bra att ha nåt att skylla på Maria🙂 jag måste nog ha att göra hela tiden för att komma ihåg allt och ha hjärnan skärpt. Så fort jag slappnar av så glömmer jag allt!

  3. Helena says :

    Guuud så goda de där ser ut!😀

  4. RobinEmilie says :

    Jag skulle hemskt gärna vilja ha receptet (även om det kanske är lite sent att baka “lussebullar” nu😀

    Kram

Leave a Reply

