Vad är DETTA?!/What is THIS?!

I lördags när jag bläddrade igenom tidningen fick jag syn på detta… MIN illustration! MIN säger jag!! Jag undrar fortfarande om killen vet att jag bor i samma kommun? Jag måste väl ge cred ändå för att ha den goda smaken att ta en av mina bilder och inte en på en gammal Volvo eller nåt… Men vad ska jag göra? Ringa upp honom? Läser du här, mystery annonsman?

This is what I saw reading the newspaper last saturday! MY illustration in an ad för used cars! I’m wondering if the guy knows that we live in the same area? What shall I do? Call him? I must give him cred though for having the good taste to use one of my illustrations in his ad, instead of a picture of an old Volvo…

11 responses to “Vad är DETTA?!/What is THIS?!”

  1. Jessica says :

    Men hallå! Ring upp och skäll ut!

  2. Maria E. says :

    BILSTÖLD! GRRR! Att han vågar… men vad paff du måste ha blivit. Lite otippat trots allt.

    • Lena says :

      Ja, lite märkligt är det om han nu inte vet att vi bor i samma kommun! Eller så vet han det och shame on him i så fall🙂

  3. TipsarN says :

    kan ju tipsa om att han använder den bilden HÄR också😉

    http://www.blocket.se/kalmar/Alla_fordon_i_alla_arsmodeller_23522975.htm?ca=18&w=1&last=1

  4. Lena says :

    Är det du som är Tobias kanske?

  5. TipsarN says :

    nej nej nej.
    han bor tydligen i nybro-området. Säljer bilar hit och dit!

    Ringt honom?

  6. Lena says :

    Har kontaktat honom! Tack!🙂

  7. Helena says :

    Sue his fucking ass!!!:-/

  8. Helena says :

    Du är för snäll som har mörkat hans telefonnummer tycker jag…

Leave a Reply

