Hallå STÖVEL!/Hello RUBBER BOOTS!

Detta är tamejtusan den snyggaste stövel jag skådat! Alla som känner mig vet att jag hellre går i gummistövlar än tar på mig en klack högre än 3 cm… Och de här skulle jag kunna ha på mig jämt, eller åtminstone varje gång det är det minsta lilla blött ute… Kan suktas efter, köpas och skådas på Inreda.com.

This is the nicest pair of rubber boots I’ve ever seen! I just want to put them on, bring on the rain! Available at Inreda.com.

4 responses to “Hallå STÖVEL!/Hello RUBBER BOOTS!”

  1. Maria E. says :

    Kanonsnygga stövlar! Vad fint du har gjort om bloggen förresten.🙂 Hög tid för mig att i alla fall byta banner… tack för påminnelsen!

  2. Maria says :

    Hej Lena!
    Det var ett tag sedan jag hann in till dig. Har så svårt att hinna med…
    Läckra stövlar! Jag har ett par knallröda som jag gärna har på mig, de piggar upp!

  3. Lena says :

    Javisst är dom fina!!
    Maria E: Gjort om och gjort om, tryckte på en knapp bara så gjordes allt om AUTOMATISKT!🙂 Men det piggar upp, jag har slöat till i bloggvärlden…
    Maria: Jag har också svårt att hinna med, läser knappt någon blogg längre, men det får bli ändring på det! Kul att höra av dig igen.

  4. Helena says :

    Skulle vilja ha dem i turkos och rosa!😉

Leave a Reply

