Tapetsering/Hang wallpaper

Med mina inlägg så skulle man kunna tro att jag inte jobbar. Men det gör jag! Jag håller just på att lämna nummer 4 av OKEJ och så gör jag inlageillustrationer till en ny liten faktabok för barn. Men jag är kanske för lat, (ja, det är jag nog) för att visa upp något just nu… MEN, jag vill också tapetsera min lilla toalett! Jag hämtade ut denna fantastiska tapet igår, och jag vågar knappt hänga upp den för den är så himla fin! Så inköp av kakel ska göras, och det lutar nog mot grafikgrått. Men när ska jag ha tid? Tapeten kommer från In Trade och är köpt på Inreda.com. Väldigt stylish. Jag ska nog inte ha flaskor på toan, eller det kanske jag ska? Ett hemligt barskåp…

I don’t blame you if you think that  I do everything else BUT work… but I do. I’m doing the final on the next issue of OKEJ and illustrations for a new book of facts for children. But I got this amazing wallpaper yesterday, which I’m going to hang in the small bathroom. But WHEN?

3 responses to “Tapetsering/Hang wallpaper”

  1. Annelie says :

    Hej Lena,

    åh så roligt! Då kom den fram som den skulle!🙂 Vad roligt att du tycker den är fantastisk! Man blir verkligen helt kär i den. Längtar efter att få se bilder sen!

    Lycka till med allt tapetserande i helgen.🙂
    /annelie

  2. Helena says :

    Helt uuuunderbart fin ju!
    Precis sån färg målade jag mitt badrum i min lilla 60-talslya i Stockholm med när jag ville piffa till lite. Jag blev supernöjd, och det hoppas jag att ni åxå blir!🙂

Leave a Reply

