I LOVE Kurbits!

Pappa är målare. Otaliga timmar utnjyttjade han min arbetskraft när han behövde hjälp med gamla kistor, skåp och liknande som behövde bättra på sina färger (detta var pre-antikrundan då folk inte fattade att man skulle låta bli att fylla i och måla om), men jag tyckte det var roligt och så fick jag faktiskt betalt ibland också… Men det sitter i, och jag gillar det än idag! Här är en ny version, min egen.

My dad is a painter, he introduced Kurbits to me. I love it still. Very much! This is my version of it.

Tags:

2 responses to “I LOVE Kurbits!”

  1. Helena says :

    Snyyyyyggt Lena!

Leave a Reply

