Vill ha, vill HA!/A must-have!

Vi vet ju alla att våren faktiskt ÄR på väg nu. Nej jag luras inte. Säkert. Men kolla, kolla vad jag skulle vilja cruisa runt på MED gummistövlarna på (som jag skrev om här nedan) och med vinden i håret och picknickfilten… under armen? Cykeln kommer från Nirve Sports Ltd och kan köpas på Inreda.com, som har mycket fina grejer. Alldeles för mycket…

Idag blev jag färdig med bilderna till barnfaktaboken, ska bli jättespännande att få se det tryckta resultatet! Boken kommer att ges ut av Berghs förlag.

Check this incredible bike out at Inreda.com. I can totally see my self cruising around in the village with my rubber boots on…

One response to “Vill ha, vill HA!/A must-have!”

  1. Helena says :

    Vilken fiiiiining!
    Jag kan verkligen se dej på den framför mig, hojjandes omkring här i byn.
    Hoppas den blir din!

Leave a Reply

