Ny poster 2/New poster part II

Idag skulle John Lennon bli 70 år. Jag är inte mycket för att komma ihåg saker, tro mig. Ibland har jag minne som en guldfisk. Men ett citat (det enda som jag kommer ihåg) som följt mig ett tag för att påminna mig om att ta till vara på tiden är just från John Lennons Beautiful Boy: “Life is what is what happens to you while you’re busy making other plans”. Mitt mantra… Och det är kanske ditt också?

Finns att köpa hos signerat.se.

Today is John Lennons birthday, if he still was alive today we would be celebrating his 70th birthday. One quote that keeps following me around is taken from his song Beautiful Boy: “Life is what is what happens to you while you’re busy making other plans”. I must remind me of this often, how about you?

Tags: , ,

One response to “Ny poster 2/New poster part II”

  1. Eva says :

    Riktigt riktigt fin!

Leave a Reply

