Nytt, nytt nytt!

Nytt år, nya idéer, nya tag.

Var i Malmö för ett tag sedan. Drack vin med vänner, lunchade, och träffade arbetskollegor jag annars bara pratar med på telefon. Ett av mötena kan resultera i något kul i augusti, men återkommer om det!

Så länge kan jag berätta att några av mina posters ska säljas av Signerat.se som har en tillfällig butik på Check in i Stockholm under designveckan. Check in är en designutställning där 10 av Sveriges mest intressanta unga formgivare kommer visa upp sig. Om du har möjlighet och befinner dig i Stockholm mellan den 9-13 februari så måste ni gå dit!

Dessa tre bilder i formatet 310×310 kommer att finnas där, och finns ju givetvis i butiken på Signerat.se också. De finns i begränsad upplaga och säljs numrerade och signerade. With love from Los Formos!

Tags: , , , , ,

2 responses to “Nytt, nytt nytt!”

  1. Eva says :

    Toppen, Lena! Dom är så fina och alla tre vill jag ha!
    Jag håller tummarna för augusti då.
    /Eva

  2. Maria says :

    Glada fina bilder!

Leave a Reply

