Matematik.

Inte mitt bästa ämne i skolan. Det gjorde mig frustrerad och ångestfylld. Speciellt läsuppgifterna. Så jag koncentrerade mig på att allt skulle vara snyggt istället. Snyggt uppställt (fast det var helt galna uträkningar), snyggt skrivna svar inlett med Svar:. Allt inom rutorna. Raka linjer gjorda med linjal. Ironiskt är då att jag gjort en del illustrationer till en av Gleerups nya matteböcker, och det kommer en till! Men det var ROLIGT! Ni får bläddra fram lite för att få se mer än bara aktivitets, och lösa problem-symbolerna. Flash is needed.

Tags: ,

Leave a Reply

