Fotbollsfakta.

Jag nämnde ju för ett tag sedan att jag höll på med en bok om fotbollsfakta. Den har varit ute ett tag nu. Utgiven av Berghs förlag. Jag har gjort illustrationerna, inte tagit bilder på Zlatan. Detta är också rätt ironiskt med tanke på mitt inlägg igår om matteboken: Jag kan INGENTING om fotboll, jag vet att Zlatan är en fotbollsspelare. Behöver jag veta mer? Men nu har jag Lätta fakta om fotboll. Precis vad jag behövde!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tags: , ,

One response to “Fotbollsfakta.”

  1. Eva says :

    Man blir ju till och med sugen att kolla lite, kanske man kan impa på svägerskan så småningom, nästa VM, eller nått. -VM, heter det VM, när kan det tänkas vara… Hinner jag?

Leave a Reply

