Tu es tres jolie.

Jag har en förkärlek till franska. Helt obegripligt. Jag försökte läsa det i högstadiet. Gick sådär, eller inte alls. Men det låter ju så fint! Och dessa retrofärger. Lika ljuvliga dom. Tycker jag.

3 responses to “Tu es tres jolie.”

  1. Eva says :

    Och jag som inte ens läste franska, som inte förstår nått… vad säger den lilla orangea till den stora blåa? -Du är så stor och blå, min vän. …eller?
    Väldigt fin och färgerna Är helt ljuvliga.

Trackbacks / Pingbacks

  1. Stjärntecken. | Los Formos Blog - 9 June, 2011

Leave a Reply

