Fredagstanken.

Flera saker får balansen att rubbas idag.
Det känns ända in i märgen idag när solen värmer, kanske jag inte har sovit mig igenom 3 årstider ändå… Det bubblar också i mig, fast på ett annat sätt, när jag tänker på att ju mer upplysta människor blir, desto mindre förståelse får dom. Det här är inget hittepå, det ÄR så. Vem vet inte idag att vi är födda olika, att vi tänker olika, tycker olika och att våra hjärnor fungerar olika? Ändå har vi svårt att förstå och har mindre tolerans för det som inte faller inom “normen”. Vad det nu är och vem som nu bestämt det…

Skisser och en grön loppis-vas bjuder jag på denna fredag!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

