Påskgodis/Easter candy.

Ibland får man åka på små rekreationstrippar, bara så där!. Mata själen med andra intryck, kaffe, kaka. Det är nödvändigt. Gårdby lanthandel återkommer jag gärna till. Ligger bara på andra sidan ön. Även om inredningsbutiken på samma ställe inte riktar sig till mig och mitt 70-tals hus, tycker jag att det ser ut som en karamell. Önskar er alla en Glad påsk! Jag ska jobba.

It’s necessary to do recreation trips now and then. To feed your soul with inputs, coffee and cake. This is a place on the other side of the island that I tend to go to, even though their decorations don’t have a place in my 70’s house. But it looks like a caramel. Happy easter everyone!

Tags:

One response to “Påskgodis/Easter candy.”

  1. Eva says :

    Det var en god cironpaj och chokladkakan som skymtar där bakom var ljuvlig. När man ska fika, ska man se till att man gör det med någon som uppskattar två mindre bitar av olika bakverk istället för en stor av samma sort.🙂

Leave a Reply

