No play just work makes a dull girl…

Jag jobbar och jobbar. Och jobbar. Jag tycker om stress när den är hälsovänlig, annars är jag faktiskt allergisk. Sanning. Min bokstavshjärna säger stopp och stökar till det. Boken Vardagsedge är snart, snart färdig! Ska ges ut i höst på Kakao förlag. En rolig bok. Om hur du kan sätta edge på vardagen helt enkelt. Jag gör den tillsammans med Malin Stehn och Bengt-Erik Engholm. Nu ska jag bara göra några bilder till! Samtidigt som jag ska fixa tre andra deadlines… För att stöka till det ännu mer kanske jag ska prova detta ur boken också:

Tags: , , ,

Leave a Reply

